Uvjeti povrata predujma za plaćeni paket ili uslugu

U slučaju prekida unaprijed plaćene usluge, a na zahtjev pacijenta, izvršit ćemo povrat preostalog iznosa tj. neiskorištenog predujma. Pacijent prilikom zahtjeva za povrat predujma nije dužan navesti razlog otkazivanja usluge. Ordinacija će izvršiti povrat novca najkasnije unutar 15 dana od podnošenja pisanog zahtjeva putem e- maila na adresu info@health-point.hr

Odobreni popusti se odnose isključivo na količinu i vrstu usluge naznačenu na izdanom računu. Stoga će se povrat sredstava uračunati sukladno zahtjevu i važećoj cijeni navedenoj u cjeniku ordinacije Health Point, a ranije odobreni popust se poništava je usluga nije izvršena u cjelosti.

To znači da će biti vraćen ostatka sredstava do iznosa uplaćenog po fiskalnom računu kojeg ste primili.

Primjerice, ako je cijena jednog tretmana 20 eura, a odobren je popust od 15% na količinu od pet dolazaka i vi ste ih odradili samo tri te potražujete povrat za preostala dva tretmana, odrađena tri tretmana zaračunat ćemo po punom iznosu bez popusta jer se popust isključivo odnosi na odobrenu količinu naznačenu na računu odnosno na pet dolazaka.

Hvala na razumijevanju!

© Health Point. Sva prava pridržana.