Upute za klijente vezano uz mjere tijekom epidemije COVID-19 - Health Point

Upute za klijente vezano uz mjere tijekom epidemije COVID-19

Ordinacija Health Point ne radi do daljnjeg
March 19, 2020
Prvi put na masaži – što očekivati i kako se pripremiti
June 23, 2020
Show all

Upute za klijente vezano uz mjere tijekom epidemije COVID-19

Sukladno Odluci o prilagodbi mjera, od ponedjeljka 4.5.2020. ordinacija Health Point ponovno kreće s radom.

Naše radno vrijeme do daljnjeg je sljedeće:

Od ponedjeljka do petka – od 10:00 do 20:00 sati

Subotom – od 13:00 do 19:00 sati.

Svaki dan ćemo usred radnog vremena imati pauzu sat vremena za dezinfekciju i čišćenje prostora te provoditi još niz mjera za zaštitu tijekom epidemije COVID-19.

Sukladno preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, neke od mjere su direktno vezane uz naručivanje i primanje klijenata pa molimo da uzmete u obzir niže navedeno:

Naručivanje za pregled i tretmane

  • Naručivanje se obavlja telefonski.
  • Osobama s respiratornim simptomima, odnosno onima koje imaju bilo kakav simptom akutne respiratorne infekcije (curenje nosa, kihanje, kašljanje, kašalj, povišena tjelesna temperatura i sl) se ne dozvoljava dolazak.
  • Ograničen broj stranaka – broj klijenata se mora prilagoditi broju radnih mjesta u radnom prostoru.
  • U slučaju ranijeg dolaska i nemogućnosti zadovoljavanja kriterija fizičke udaljenosti od 1,5 metar, klijentu se preporučuje čekanje termina izvan prostora.
  • Nenajavljene stranke smiju samo iznimno ući u salon uz prethodnu provjeru o mogućim simptomima koji mogu upućivati na COVID-19 i o kontaktu s oboljelima.

Primanje klijenata

  • Higijena ruku – klijenti na ulazu u ordinaciju moraju dezinficirati ruke sredstvom koje ćemo mi osigurati te će biti upućeni na preventivne mjere koje se trenutno provode prema dobivenim preporukama HZJZ (primjerice potreba o nošenju maske za usta i nos, higijena ruku, pravilno postupanje prilikom kašljanja i klijente treba uputiti da se kihanje obavlja u savijeni lakat ili maramicu koja se odmah nakon pravilno odlaže u kantu za otpad.
  • Podaci o strankama – dužni smo zabilježiti vrijeme ulaska osobe u ordinaciju, kontakt podatke (broj mobitela) i vrijeme napuštanja ordinacije. Ta je informacija, u slučaju otkrivanja oboljelog koji je boravio u ordinaciji u određeno vrijeme, potrebna epidemiolozima, kako bi što brže mogli identificirati i kontaktirati kontakte oboljelog te provesti mjere sprečavanja daljnje infekcije. Uslugu ćemo moći pružiti samo ako su klijenti suglasni ostaviti podatke za kontakt.
  • Maske za lice za klijente – preporučuje se nošenje maske za lice (ako kirurške nisu dostupne moguće je korištenje platnenih maski).

Iskoristivost paketa

Dodatna napomena za sve koji su uzeli paket tretmana – vrijednost paketa je ograničena na 3 mjeseca. Kako nismo radili u periodu od 19.3. do 3.5.2020., trajanje paketa se produžuje za 7 tjedana. Samim time, molimo vas da taj period uzmete u obzir i na vrijeme iskoristite svoj paket.

Za sva moguća pitanja i nejasnoće, slobodno nam se javite putem kontakt obrasca na stranici ili telefonski.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *